VATAN KARGO MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ


MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ

Müşteri İlişkileri,

Sektöründe tercih edilen marka olmak amacıyla;

  • Açık iletişimin sürekliliğini sağlamayı,
  • Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini arttırmak için tüm kanallardan kolayca erişilebilir olmayı,
  • Kendisine yansıyan şikayetleri, yasal zorunluluk ve kanunlara uyacak şekilde, objektif ve tarafsız olarak, şeffaflık ve gizlilik esaslarına bağlı kalarak ele almayı ve çözümlemeyi,
  • Müşteri odaklı yaklaşım göstererek hedeflenen zamanda hizmet vermeyi,
  • Hesap verebilen ve müşteri geri bildirimlerinden elde ettiği deneyimle kendini sürekli iyileştiren bir organizasyon olmayı taahhüt eder.

*Müşterilerimiz Web, Mektup, Faks, E-mail ve Sosyal Medya üzerinden 7/24 bildirimde bulunabilmektedir. Geribildirim hizmet saatlerimiz kapsamında ele alınmaktadır.

*Geri bildirim yönetim sürecinde, VATAN Kargo tarafından gerçekleştirilen faaliyetler sırasında herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

*Müşterilerin izni olmadığı sürece bilgiler 3.taraflarla paylaşılmamaktadır.

MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜM SÜRECİMİZ

  • Müşteri Şikayetleri tüm kanallardan alınır.
  • Müşteri Şikayeti kayıt edilir.
  • Müşteriye “şikayetiniz alındı” bilgisi ve çağrı kayıt numVATANı bilgisi verilir.
  • Müşteri, şikayet sisteme kaydedildiği andan itibaren çağrı kayıt numVATANı ile şikayetini takip edebilir.
  • Şikayet analiz edilerek önceliklendirilir.
  • Şikayetin çözümü için aksiyonlar belirlenir ve planlanır.
  • Şikayetin beklemeden çözülmesi mümkün ise aksiyonlar derhal gerçekleştirilir.
  • Şikayetin çözülmesi için ilave veri,bilgi,vb gerekiyorsa bilgi toplama ve araştırma yapma aşaması gerçekleştirilir.
  • Aksiyonlar neticesinde müşteri şikayeti çözümlenir.
  • Müşteriye çözümlendi bilgisi verilir.
  • Müşterilerin çözüme ilişkin metotları kabul etmemesi ve alternatif çözüm yollarının tükenmesi durumunda, mevzuat gereklilikleri ve şirket dışı çözümler hakkında şikayet sahibine bilgilendirme yapılır.
  • Müşterinin yasal yollara başvurmaması halinde veya çözüme ilişkin müşteri onayı alındıktan sonra şikayet kapama aşaması tamamlanır.

ŞİKÂYETLERİMİ NEREDEN TAKİP EDEBİLİRİM?

Şikayetlerinizi, çağrı kayıt numaranız ya da kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.( Şikayet çağrı kayıt numaranız, geri bildiriminiz sonrasında sizlerle paylaşılan özel numaranızdır. 

Kargo takip numaranız ise gönderi yaptığınızda tarafınıza teslim edilen irsaliye üzerinde yer alan Kargo Takip No ibareli numaradır.)